Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

13 February, 2009

Geheid Ballen: MonoBrow Valentijnsbrief



Gedoe met je meisje/jongen? Geen probleem, MonoBrow fixed het voor je. Gewoon deze posting personaliseren en doorsturen, dan komt het morgen allemaal goed.



Lieve (NAAM SCHATJE)

Het is niet altijd makkelijk om mijn schatje te zijn. Vooral niet als ik weer eens met m'n fiets de gracht in rijd omdat ik word afgeleid door de billen van andere meisjes.

Liefje, er is niks mis met jouw billen, jij draagt alleen nooit laaggesneden jeans met er bovenuit stekende tangaslips dus kan ik niet afgeleid worden door jouw jongens. Terwijl ik heel graag in de war wil raken van je billen.

Misschien moet je een keer niet met dat pyjamapak gaan slapen. Of het licht aanlaten tijdens die twee keer per jaar dat we onze speciale nacht hebben. En waarom houd je badkamerdeur toch altijd op slot als je doucht?

Vergeet niet hoeveel ik van je hou (NAAM SCHATJE).

Daarom dit muzikale cadeautje. Speciaal voor jou. Van mij. Was het maar 23 oktober! Dan mogen we weer...

xoxo

(JOUW NAAM)


Hunk The Drunk - Broken Hearts Valentines Mixtape

(Via Winnie Cooper.)

No comments: