Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

24 February, 2007

Broertje van Pocahontas

MonoBrow is even murwgebeukt door al dat electrogeweld. Tijd voor meisjesmuziek. Hey, moet je ons niet lullig aankijken. Zo omschrijft Rick, de leadzanger van Ponoka z'n eigen ding. Bovendien: lieve meisjes ftw.

Wat de hel betekent die naam?
'Als ik het goed heb eland in het Blackfoot-Indiaans. Maar het is ook de naam van het Canadese plaatsje waar ik ben opgegroeid. En een bandnaam waar in ieder geval niemand anders op komt.'

Waar moeten we jullie van kennen?
'Misschien van onze single September die de laatste tijd 's avonds wel eens op 3FM wordt gedraaid. Verder hebben we dus net een plaat uit: Hindsight. Op onze site kun je wat dingen downloaden.'

Wat is de hardste cd in je collectie?
'Dat moet het liedje Tales Of A Scorched Earth van de Smashing Pumpkins zijn. Of misschien zo'n gilnummer van de Pixies. Ik ben niet zo van de harde muziek eigenlijk. Zeker geen metal. Heb ook nooit een Metallica-periode gehad of zo. De Pumpkins zijn altijd het hardste geweest wat ik heb geluisterd. Mijn eigen liedjes zijn dan ook waarschijnlijk te categoriseren als meisjesmuziek.'

Wat moeten bezoekers die voor het podium gaan staan meenemen naar jullie concert?
'Vijftien euro om na afloop een cd'tje te kopen.'

Maak de volgende zin af:
Ik luister altijd naar Sieb van de Kast als ik... 'niet snel genoeg bij de radio ben om 'm uit te draaien.'

No comments: