Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

26 April, 2007

Nalden 1

Nalden is die drukke dude die gewoon z'n eigen plan trekt. Hij brengt je elke dag die verse funk voor je trunk, runt met nog twee andere gasten Appletree Records, brengt liefhebbers van breaks bij elkaar en verdient die pingels met deze company. En de grap is: hij is nog aardig ook HAHAHA. Dit wordt een MiniMail in twee delen. Morgen numero two.

Wat is het leukste aan Nalden zijn?
'Haha, dat ik vaak ergens mee wegkom hahaha. Nee, ik denk dat ik op veel plekken terecht kom en veel mensen leer kennen. Plus dat humor de rode draad in mijn leven naast muziek is wat een goede combinatie blijkt. Het gewoon doen wat ik leuk vind en daarmee mensen helpen, zelf rond komen en veel plezier in het leven hebben. Ja, ik denk dat dit alles het wel leuk maakt om mezelf te zijn.'

Heb je fanatieke fans?
'Ik vind fans een eng woord helemaal omdat ik zelf geen artiest of dergelijke ben. Maar er zijn wel degelijk mensen die als het ware een fanatiek aanhanger zijn van bijvoorbeeld nalden.net. Zo kreeg ik ooit een grote vinyl plaat opgestuurd met hierop een soort street-art kuntswerk gespoten van een foto van mij. Dat noem ik uhhh vrij fanatiek ja. Maar het is vooral leuk om te zien dat je mensen enthousiast kan maken met hetgeen wat jouzelf enthousiast maakt. En dat je mensen op een bepaalde manier kan helpen en een soort van podia kan bieden zodat de opstapjes wat makkelijker worden.'

Iedereen en z'n grootje wil cashen op die straatcultuur. Wanneer komen die Nalden Nike's?
'Ik kom eerder met New Balance haha. Je weet waar de N op die schoen voor staat. Er bestaat een mogelijkheid dat er middels een samenwerking met een andere partner dit jaar nog een speciale editie uitkomt. Maar aan de andere kant hoeft het voor mij ook weer niet echt. Iedereen heeft tegenwoordig een eigen schoen, ik heb liever een eigen continent.'

Kun jij mensen/feesten/mikadostokjes maken of breken?
'Mwoah, zo sterk ben ik niet. Maar er zal altijd een groot gedeelte van de nalden.net bezoekers zijn die blind zullen aannemen wat ik schrijf. Ook al zullen ze nooit meer dan 80% snappen hahaha. Dus ik denk wel dat er onderwerpen zijn die ik in die zin kan maken of breken, ook al zie ik het niet echt zo. Ik schrijf voornamelijk alleen maar over dingen die ik tof vind want als je slecht nieuws wil kijk je maar naar de NOS ofzo.'

Morgen kom je terug voor deel twee van dit MiniMail interview!

No comments: