Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

17 February, 2007

Lekker hakken op Hak

Afgelopen donderdag zong ze (fijne stem hoor) in de Flexbar. Nu check je wat Lilian Hak MonoBrow en jou te melden heeft over de betere dansmoves en groupies. Bukken dus! (Tis een MiniMail interview.)

In 2004 maakte je opeens muziek. Bestond je voor die tijd ook?
'Ik ben altijd al met muziek bezig geweest.Vanaf 2000 is het mijn beroep. Ik heb samen met een vriend een eigen studio. Ik maak/produceer veel in opdracht naast mijn eigen muziek. Vanaf 2002 begon ik op het podium mijn ding te doen. Eerst solo (laptop/zang/keys) en in combinatie met 'n dichter.'

Kee dan
'In 2003 en 2004 heb ik rondgereisd met de Parade met m'n muziek- en videovoorstelling Voyeur en Vive Le Voyeur! In 2004 kwam mijn eerste cd uit en in 2006 mijn tweede. Nu treed ik op met een superrrrrr electronische band!'

De onvermijdelijke groupie vraag: maak je vaak misbruik van ze?
'Ik denk dat ik je moet teleurstellen. Ik heb helaas geen smeuiig verhaal voor je.'

Dat zwoel uit je ogen kijken, doe je dat expres? Of is dat Photoshop?
'Wat is dit nou voor een rare vraag…'

Wat is het moeilijkst aan wat je doet?
'Goede plekken vinden om te spelen met mijn muziek.'

Dans je liever alleen of met iemand anders?
'Alleen dansen en helemaal out gaan vind ik heerlijk. Maar het liefst dans ik samen met mijn lieve vriendinnen, zoals Bo & Juliet.'

Waar gaan mensen dit jaar nog van opkijken?
'In maart komt de single Stitch My Name uit. De videoclip is net opgenomen en op dit moment worden er een aantal remixen gemaakt!'

1 comment:

Unknown said...

zingen okee, maar humor kan nog aan gewerkt worden