
Negenennegentig procent van de straatmodemerken is ongeïnspireerd en crappysaai. Hoe vermoeiend is het om een shirt of trui te zien met alweer een verwijzing naar de jaren tachtig of negentig? Ha, daar hebben we het
Raiders logo weer. Maar dan met een
gevatte knipoog naar het merk dat er de draak mee steekt. Pffff. Gaap.
Ok. Zoals Mick ooit zei: 'what's with drinking all that
Hatorade?'
Dus geef ik toe dat ik die merken wel snap. Ik heb zelf ook een zwak voor dingen uit m'n jeugd. En werd daarom compleet crazy in de bol toen ik die
Madballs designs tegenkwam! Veel mooier werd speelgoed in de jaren tachtig namelijk niet. Ik had er een paar waar ik eigenlijk alleen maar naar keek. Want ermee gooien, dat sloeg nergens op.
Deze poppetjes moeten ze echt opnieuw uitbrengen. Oh,
dat doen ze ook! Tijdens de
ComiCon in San Diego zijn de nieuwe versies van de monsterkoppen getoond. Sweet.
Klik Flickr voor meer van dat gerse character design. Terrring. Wat is het toch dat zo tof is aan slijmerige, felgekleurde freaks?