29 August, 2008
Zweterig Filmpje
Grijp je zoute popcorn en gele M&M's, doe ze mixen en maak je maag gek. Morgen zit je namelijk achter je laptop op de url van SHOWstudio. Daar wordt dan een film gelanceerd van modeman Antoine Peters en regisseur Willem Gerritsen.
De eerste gaat doorbreken in het buitenland en de ander is dat al omdat hij de Young Directors Award Cannes 2008 gewonnen heeft. Het fillempie is een project in opdracht van SHOWstudio. (Dat is dat onlinemode gebeuren van fotograaf Nick Knight.)
Vooruit, nog een name drop om die verveelde blik van je smoeltje te krijgen: Cassette Playa komt ook met een film.
Ja toch.
Kapseltje En Klaar
Tijdschriften koop ik steeds minder. Door al die stomme blogs en de rest van het interwebs lukt het me nauwelijks artikelen langer dan veertig woorden uit te lezen.
Ongeduld x concentratievermogen van je blowende broertje = not so goed.
Thank god voor Men's Egg:
Men's Egg's image revolves around Japanese working-class trends. It draws inspiration from Japanese "yankee" (rascal) culture, also with techno and surfer influences. The generic "Bon-Jovi"-esque style featured in Men's Egg magazine can be found being offered cheaply in chain clothing-stores across Japan (Wikipedia.)
Bij de woorden techno, surfer en Bon-Jovi kreeg ik klamme plekken in m'n Fillipa K broek.
Je scoort 'm hier.
Subscribe to:
Posts (Atom)