27 January, 2009
Say Wad?
WAD #39 is een must buy. Dat is 'ie op zich al een maand, dus hij is misschien niet meer overal verkrijgbaar. Maar doe toch maar je best. We hebben het hier namelijk over de Dictionary issue, die bevat een overzicht van honderden mensen en merken die lekker bezig zijn in de mode/muziek/grafische/popculture-scene.
En dan grotendeels met beschrijvingen die zo:
Mishka betekent beer in het Russisch en creative director Bortnik laat zich inspireren door z'n geboorteland. Zijn gebruik van het Cyrillische alfabet en de Raspoetin-invloeden maken dit zichtbaar
in plaats van zo:
Mishka is een kledingmerk dat veel hardrock- en monsterinvloeden heeft, ok doei
gaan.
Stukje detail voor de mensen dus. Goed, het is niet zo geniaal als The Face ooit was (want een stuk minder scherp en kritisch), maar WAD weet wad up. En dat is inspirerend.
Een abonnement scoor je hier.
Subscribe to:
Posts (Atom)