Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

27 April, 2007

Nalden Dos

Deeltje twee van het nu al legendarische MiniMail interview met die Nalden man. Het eerste stukkie check je hier. Kun je lezen? Lees dan mee!

Statement: hip hop gasten zijn conservatief. Kun jij hard gaan op muziek die niks met rap te maken heeft?
'Er zitten hele conservatieven tussen ja. Maar uiteindelijk zijn we toch allemaal muziekliefhebbers. Ikzelf kan ook wel degelijk losch gaan op allerlei verschillende genre's. Ik zit ook vaak in die electro/house of dubstep zone met bijvoorbeeld Boyz Noize, Bobby Pero, Le Clic, Daft Punk, Green Velvet, Solid Groove en vele anderen. Ik ben ook een groot fan van M.I.A. haha! Zij is de shit!'

Ben jij die nieuwe Russel Simmons?
'Nee ik ben Nalden. Bovendien ben ik 1/3 van Appletree Records dat ik samen met Teddy Hendsum & Oliver Young heb opgezet. Russel deed Def Jam samen met Rick Rubin geloof ik dus daar is al een verschil aangezien Rick en ik elkaar niet zo vaak zien. Ik nomineer eerder Kees voor die titel aangezien hij op nationaal niveau flink aan het uitbreiden is.'

Ooit door een post op Nalden.net zwaar in de problemen gekomen?
'Haha ja niet alleen door 1 update haha. Ik ben meedere malen gemailt, ook door labels als Universal. Maar het mooie is dan de confrontatie op te zoeken en zorgen dat er een prettige samenwerking ontstaat. Uiteindelijk kan je namelijk veel voor ze betekenen. Een ander ding is dat ik door het toenemen van bezoekers maandelijks iets boven het toegestane dataverkeer uitkwam. Zo'n 200 GB zeg maar. Dat was ook een duur probleem waardoor ik uiteindelijk maar mijn eigen server heb gekocht.'

Waar ga je mee komen, de rest van 2007?
'Er gaat nog veel gebeuren. Appletree Records zal nog enkele releases droppen, hou daarom Ntjamrosie in de gaten, zij gaat blazen! Verder droppen we met Streative Branding via O2 een nieuwe 'branded' telefoon lijn van O2 zelf waar hele dope design telefoons bij horen. In Juni komt geloof ik de eerste uit. Helaas niet in Nederland te verkrijgen dus beter ben je on-point via het web.'

Sweet.
'Daarnaast hoop ik dat Breakbaar.nl nog verder groeit. We hebben de site net losgetrokken van nalden.net en hiermee een soort platforum begonnen wat in de eerste dagen al tot meer dan 100 leden leidde wat ik eigenlijk niet verwacht had haha. En misschien wel het belangrijkste is de lancering van de nieuwe nalden.net site. Het wordt helemaal anders, next-level, raar, vreemd, leuk, te gek, wat je het ook wil noemen, dat is het! Daarnaast nog wat side-projecten maar tegen die tijd hoor je meer!'

No comments: