09 February, 2009
De Ultieme Okselhaar Vergezeller
Aspiratie-niveau. Daar gaat het om als je iets te verkopen hebt. Of je nu wereldwijd gympen aanbiedt of in een bandje zit: een belangrijke factor voor succes is of je ergens voor staat. Of je een bepaalde uitstraling hebt waar mensen zich door aangesproken voelen.
'n Levensstijl Weet Je
Tuurlijk gaat het ook om de pasvorm en look van je schoen, en is het belangrijk hoe je accoorden klinken. Maar je bent pas echt lekker bezig als je fans krijgt die niet alleen je sneakers kopen of je concerten bezoeken, maar ook de levensstijl waar jij voor staat, willen leven.
Dat begint bijvoorbeeld bij het kopiëren van je look (die ze kennen door concertbezoek of via advertising), maar krijgt pas echt inhoud wanneer er comments achtergelaten worden op Myspace, Twitter-profielen gevolgd worden of over je geblogd wordt.
Case in point: dit shirt van Vinnie, Donnie & Sjakie, het dj-team uit de Dappermarkt dat pas gaat draaien als iedereen op de dansvloer dubbel ziet.
Kleine kans dat jij net zoveel toffe dingen meemaakt als deze heren. Dat geeft niet, want dankzij de voorbeelden die ik hierboven gaf kun je de gasten volgen en met ze communiceren zodat je er toch bij bent en deel van uitmaakt.
Hossen
Dit shirt (of je het nu mooi vindt of niet) is een volgende stap: hiermee laat de drager zien dat hij voor een bepaalde levensstijl staat (HOSSEN!) en krijgt hij een kans zich te identificeren met het echte ding, in dit geval een dj-concept waarbij de dj's losgaan, gekleed in mouwloze Zeeman hempjes.
Daarmee hebben Vinnie, Donnie en Sjakie het hoogst haalbare bereikt en van een willekeurige partybezoeker een echte volger gemaakt.
/Neemt slok van Dr. Pepper.
/Laat keiharde boer.
With A Little Van Dyke Blue
Dat lichtblauwe detail van deze Nike Air Zoom Loki Lux is killing me:
Mocht je rond de 14e februari in New York zijn, dan heb je mazzel. En kun je een paar scoren bij Alife of Dave's Quality Meat.
Subscribe to:
Posts (Atom)