Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

27 March, 2007

Delfos Draait Dingen

En weer een zieke mpdrie voor je kneiterharde schijf. Dansvloerdominator Delfos komt regelmatig op MonoBrow langs met die links naar lekkers. Check dus gerust wat hij voor je heeft uitgezocht:

Wat draai je deze week non stop?
'Brain Leech van ALex Gopher, in de (hardere) Mind Mix.'

Waarom is het zo lekker?
'Het is een geweldig catchy nummer, gaat niet meer uit mijn hoofd. Alex Gopher maakt normaal gesproken techno- en electroplaten op het hippe Kitsuné label uit Parijs. Hij heeft in januari echter een popalbum uitgebracht, en Brain Leech was de eerste single. Ik kende alleen de radio versie, tot ik deze week de single van Brain Leech digitaal in mijn handen gedrukt kreeg en ik dus de Mind Mix kreeg te horen. Ontdekking van de week!'

Deze track moet je niet opzetten als je...
'Geen zin hebt om op te staan, want je zult je reet flink schudden op
deze plaat. Tenzij je dat ook vanuit je fauteuil kunt.'

Brian Leech pak je hierrrrrr.

No comments: