Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

31 August, 2007

Die weet gewoon hoe laat het is.

Vorige week heeft MonoBrow zichzelf niet langer voor de gek gehouden en toegegeven aan die urge. Die knagende drang om geld uit te geven aan mooie maar zinloze dingen. De schade: een nieuwe klok. Uiteraard is het een Casio. Dat is gewoon gaaf. Het is een re-issue van een ouder model:
(Waar je hier al eerder over hebt kunnen lezen.)

Dus vergeet My First Sony. Bring it: My Fourth Casio. Ha!



Oh ja, die eBay seller had ook nog een gids met alle G-shocks tot 2005. Die ben ik alleen vergeten te bestellen.

5 comments:

Rory said...

woord

als ik geld heb ga ik die gouden rekenmachine casio halen

MonoBrow said...

Ja die is ook mooi. Maar dat is toch een colab met een of ander merk en daardoor veel te duur? Dit ding was maar negentig. You back?

Anonymous said...

ik heb die gouwe rekenmachine casio via ebay net binnen gekregen uit taiwan of hongkong, was 60 inclusief verzenden!

Rory said...

jep jep hij is 40 op ebay ofzo. Cheap shit boven te moeilijke designer combo's.

Ik ben half terug, even wat slaap inhalen nog.

MonoBrow said...

Mmmm. Ik voel een nieuwe aankoop opkomen. Iemand, stop me.