Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

08 November, 2007

Life's a bug

Een tattoo van een vliegend hert. Dat lijkt me dus wel wat. En dat is in ieder geval een stuk eenvoudiger om voor elkaar te krijgen dan zelf met papier zo'n beest origamiën. Zoals de Japanner Taketori. Die dude heeft vroeger echt iets te vaak A Bug's Life gekeken. Niet normaal zo goed als zijn gevouwen critters eruit zien.

En mocht ik binnenkort de vrouw van m'n dromen tegenkomen, dan krijgt ze 'n zilveren variant. Ontdekte een tijdje terug namelijk origami kettinkies en shit:

Mestkevers zijn de nieuwe gouden naamkettingen. Ik zweer.

2 comments:

Fenke said...

shit... het is een gevouwen kefer?!!. AWESOME. Zag ik pas na de link. en de ketting? sweeeeeeet.

MonoBrow said...

Gelukkig, ik ben weer wat in je achting gestegen na het he-purse debacle...