Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

23 January, 2008

Beesten zijn het

Jeroen van Reload op de mail. Of ik jou iets wil vertellen over het project Ghostface x Zoo York.

Die spittende samurai heeft namelijk een nieuw album gemaakt waar de mensen nogal enthousiast over zijn. (Zelf volg ik Wu-Tang na het boring the W niet echt fanatiek meer.)

Die colab dus. Het gaat om een shirt en board die in een kleine oplage (500!) gemaakt zijn. En alleen te scoren voor Amerikaanse fans. Toch is het Jeroen als enige op het hele interweb gelukt zo'n set te bemachtigen. Voor de weggeef op Reload. Kijk zelf.
(Ok, Zoo York heeft er ook 'n paar, maar dat is echt de enige andere spot.)

4 comments:

Unknown said...

nou, die nieuwe 8 Diagrams van Wu is zekerrr niet te versmaden hoor.

MonoBrow said...

Tsja, die moet ik dan nog even luisteren. Net zo goed als 36 chambers?

Anonymous said...

Goed is ie.

Unknown said...

anders dan 36 chambers. t zijn geen pikkies van 25 meer en odb is dood. maar t blijft n stuk fascinerender dan 95% van de resterende hiphop dat in '07 uitkwam. ik vind persoonlijk net dat ene tikkie beter dan die van ghost.