Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

09 January, 2008

Bond tegen het vloeken


Godver dit is lachen. Terwijl ik helemaal niks heb met James Bond. Spionage zoals die boeken en films het brengen is me veel te kiddy.

Maar hey, ben jij iemand die valt voor slicksters, maatpakken, high tech spul en wapens? Dan ga je nu een hete periode tegemoet. In Groot Brittannië is het namelijk Ian Flemming jaar.

Daarom kun je vanaf vandaag een serie extra grote postzegels van James Bond boekcovers scoren. En ik zeg je: dat artwork is fris als de net afgedroogde tenen van Santogold.

En in de Melkweg beamen ze tot de 23ste januari dertien films van die schietende schavuit. Op de Papieren Man lees je meer.

5 comments:

Anonymous said...

watdefuck dude!? Sinds wanneer vind jij iets 'te kiddy'?
mr. Plasticsifitoy, mr.primairekleurenshirts met peuterprints, mr. got my sneakers at bubblicious.
je bent gewoon jaloers op mr bond. We willen toch allemaal wel eens lekker neuken met een onbekende om haar vervolgens in de kast te proppen voor de volgende onbekende. Toch?

MonoBrow said...

Haha. Nog nooit single geweest I presume?

Anonymous said...

Mwoa, laat ik het zo zeggen. my girl las dit ook en was not amused.
so point taken.

MonoBrow said...

MonoBrow.
De online relatieconsulent die doorpraat wanneer dr. Phil stilvalt.

Anonymous said...

of zoals phil c. al zei; Ye cant hurry luv
http://www.youtube.com/watch?v=pRXZHM65Zrw