Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

31 January, 2008

Potverdikkie, het is Polysics

Ik ben er nog niet helemaal uit of ik de neurotische Japanners van Polysics gaaf of juist vermoeiend vind.

Daar ga ik op 14 februari hoe dan ook achterkomen. Dan staat de groep in de Paradiso. Saai zal het in ieder geval niet worden, haha. En weet je wat extra lachen is? Dat ik

2 x 2 kaarten voor het optreden mag weggeven.

Mail iets leuks naar het gmail gebeuren onderaan deze pagina en wie weet...

Wat vind jij trouwens: die gasten doen me qua looks aan Ape Escape denken:


En aan Devo:

Of zeg ik nu hele rare dingen?

2 comments:

Anonymous said...

Ah klinkt als een romantische eerste Valentijn met je geliefde jongen, hehe.
Je weet Valentijn is als een dof gelaat tijdens the Oscars!

Rory said...

Keiharde noise is het! Maar daarom niet minder hard.