Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

02 January, 2008

Rollen als een dolle

Als je wel eens op m'n Myspace hangt weet je dat ik een zwak heb voor de Subaru Impreza WRX. Op zich lachen, want in de kleine twee jaar dat ik m'n rijbewijs heb, staat m'n persoonlijke kilometerstand op iets meer dan driehonderd.

Dus het is niet alsof ik weet wat ik moet doen als ik opeens in zo'n racemonster gepropt word. Rijervaring schmijervaring.

Hey, maar gave bakken, dat is gewoon gaaf jongen. En er gaat niks boven getunede Japanners. Ik schrok me dan ook rot toen ik die nieuwe Impreza zag. WAT IS DAT VOOR MISLUKTE SEAT!

Snel, hier nog even wat hoogtepunten van dat og model:

- Lekker racen op een Braziliaanse snelweg

- Sega Rally Revo

- Extra natte wasstraat

- Subaru voor mensen die nog geen rijbewijs hebben

Dank u voor het bezoeken van MonoBrow. Dé autoblog die elke blaastest overleeft.

No comments: