Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

01 February, 2008

Bang voor Bassie

Het zat er natuurlijk aan te komen, maar nu is het echt gebeurd. Ik heb het gehad met al die straatmodemerken. In de stad kom je om de vijftien meter een clown tegen die van top tot teen behangen is met Crooks&Castles, BAPE, Nike AF1's en all over prints.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over die tachtig miljoen EXCLUSIEVE SCHMEXCLUSIEVE variaties op m'n favoriete AM90's.

Het lijkt wel alsof die mensen van de ene op de andere dag besloten hebben dat soort merken te gaan dragen. Fuck subtiliteit en de mogelijkheid 'n unieke draai aan je look te geven door het combineren van stijlen.

Liever gewoon hoppa, de rekken van Alife, The Hundreds en Rogue Status roven en doen alsof je Pharrell bent. Een paar van die marginale Nike sokken eronder en klaar ben je, clown.

Vlak voordat ik dit opschreef kwam er een nieuw bericht via de rss binnen: Vanguard heeft nieuw spul.........



Mooi dat het is jongen! NIET TE DOEN!

Zucht.

7 comments:

Rory said...

LOL, ik was er na één seizoen al zo klaar mee. Gewoon dat hele cultuurtje dat rond die merken hangt bevalt me niet, de kwaliteit is meestal crappy en 40 E'tjes voor een shirt..

Je kan niet haten op mooie Nike's thoo..

Rory said...

Even verder haten:

Plus die naam 'Streetwear'.

Het is veel maar het is niet van of voor de jongens op de straat. Fuckin clown ass bullshit merken die denken dat als ze een 80's, Jordan of hiphop referentie ongecoördineerd op een tshirt droppen in de meest afzichtelijke kleurencombi ze innovatief bezig zijn. Zoek een fucking echte baan.

Rory said...

Trouwens zijn wij niet de enigste die het vinden, en doen papi's er wat aan:

http://www.youtube.com/watch?v=4rBKr4_U-NU&e

Mike Clark said...

ik vind het eigenlijk alleen tof als er fluor kleuren in zitten...

MonoBrow said...

RORY! LEKKER BEZIG!

Anonymous said...

its hype!

Effen kleuren gaan het helemaal worden in 2008 zeg ik je

Ariën Rasmijn said...

ik zeg: backlashen is ook een kunst.

"ik was er nog vóór dat seizoen begon al klaar mee, swa!"

arme benny...