Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

18 March, 2008

Knulligheid is het nieuwe


Soms heb ik zo'n hekel aan mensen die dezelfde dingen gaaf vinden als ik. Neem de treurige types die deze Star Wars spoof maakten.

Dit is niet zomaar een incidenteel gevalletje Emo's Met Teveel Vrije Tijd. Nope, het is erger dan dat.

Wanneer artistieke vakmensen een mooi product afleveren (case in point: Michel Gondry's Be Kind Rewind), staat er opeens een berg idioten op die HET IDEE JATTEN EN ER VERVOLGENS IETS VERSCHRIKKELIJKS MEE DOEN. Ze maken het namelijk na. Maar dan slecht.

Of ben ik nu heel cynisch?

Het ging natuurlijk al mis met het fimpje vanaf het moment dat die ringbaard in beeld kwam.

5 comments:

Rory said...

Hahahaha nee man dit is cool. Je bent gewoon boos omdat niemand in een kartonnen xwing met je door het Westerpark wilt hollen..

MonoBrow said...

Gdvr de gdvr. Is het zo doorzichtig?

Anonymous said...

Ik dacht bij het kíjken al, shit ik had tijdens dit filmpje ook een echt leuk filmpje kunnen kijken...

Choose your battles wisely

Anonymous said...

Mensen met dat soort hoofden moeten niet in aanraking komen met middelen waarmee ze zichzelf kunnen vastleggen.. Daar is echt niemand bij gebaat

Unknown said...

Heeft niets te maken met Please rewind, shit is zo oud als de wereld zelf:
http://weemade.com/gallery/heman
Al is een kind van 7 wel een ander verhaal dan een team veertigers met ringbaarden..