Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

29 May, 2008

Retejong

Bootschoenen. Die moet je gewoon een keer gedragen hebben.
Al was het maar omdat ik na m'n Vans Half Cab fiasco genoeg had van die sneakershit. Even geen zin in Air Maxen, old school skategympen of retro basketballers. Tijd voor volwassen toestanden:



Godverdomme. Hoe hard zijn die Sebago's?

Kijk dan hoe ze zo'n detail van de schoen terug laten komen in de verpakking:

Ook leuk: je scoort ze bij die tent op de Utrechtsestraat. Met van dat afstandelijke, uptight personeel. Voor extra goed effect: trek je snow washed jeans aan als je komt passen.

6 comments:

Anonymous said...

Ze lijken erg op je fiasco Vans.

MonoBrow said...

Dat zei je moeder gister ook tegen me.

/gets coat.

Rory said...

Ik heb groenen. Ik ga witte, of suede of zoiets halen. Maarja next hype shiit.

xoxo

MonoBrow said...

Het gerucht gaat dat je zeventig paar batsen hebt. Hoe. De. Hel. Doe. Je Dat.

Rory said...

Het gerucht?

Hmmm, in ieder geval ik was in de PC Hooft maar die verkoper was mad moeilijk waardoor ik maar niks bij hem gekocht hebt. Maar beter ook want nu had ik ze voor 75 met shipping vanuit Germanie.

Anonymous said...

Viel ons op net ja, mooie schoenen :)