Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

11 June, 2008

Ben je blij om me te zien of heb je een pdf in je broek?


Jeroen mailde me vorige week een pdf-versie van New Cake #1. Dat is het tijdschriftdingetje van Vinnie, Donnie & Sjakie.

Nu vind ik pfd-mags leuk als De Lama's (of ongeneeslijke ziektes als je de ironie niet voelt), maar als impressie van de gedrukte versie werkt het prima.

Veel underpants humour. Dus dat zit snor:

New Cake #1

Even opletten. Wanneer je favoriete blogger in Griekenland zit voor een bruiloft van een friend, ga jij op 26 juni naar de Winston. En ga je stuk. Maar echt. Oh en daar wordt New Cake # 2 ook uitgedeeld.

2 comments:

Anonymous said...

oi!
en dan natuurlijk niet de
trailer vergete!

tot 26 juni!
Sjakie

MonoBrow said...

Jongens jongens, wacht nou effe. Ik wilde een losse posting maken van die trailer!