Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

11 August, 2008

Wobblen met je waterhoofd


Is het je ook opgevallen dat capfabrikanten en -ontwerpers tegenwoordig helemaal loos gaan op die dingen?

Too bad dat de omvang van m'n kop zelfs een gezonde katholieke moeder van tien kinderen nachtmerries geeft. (Smerige grappen, dat zouden meer mensen moeten doen.)

Die fitted jongens zijn er dan ook niet vaak in mijn maat. Plus ik voel me iets teveel down with stupid met zo'n ding op m'n hoofd.

Deze van Spider-man draag ik soms. Hij is heel oud en vormeloos. Maar mét klitteband, en daarom altijd comfortabel. Voor je dagelijkse dosis verse pettenmode moet je dus niet hier maar hier zijn:

Hat Hype

No comments: