Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

06 November, 2008

Als Ik Letters Wil Lees Ik Wel Een Boek



We kunnen er lang en breed over ouwehoeren, maar dat je MonoBrow checkt betekent dat je bovengemiddeld geïnteresseerd bent in graphic design. Je vindt het leuk om tegen je boys te roepen dat je in de stad een tof postertje met mooie typografie bent tegengekomen.

En van die animaties van Hayzee's Press Start krijg je een harde usb stick.

Maarrr, geef nou maar toe: wanneer je in de bios (ruimte die mensen tegen betaling bezoeken omdat ze geen straffe internetverbinding hebben en zo via een groot doek kijken naar officiële versies van films) zit, HAAT je die pokke titels aan het begin. Mooigemaakte moeilijkdoenerij.

Dat duurt maar, de namen van gasten die een stukje tape op de set geplakt of een stoel voor de regisseur voorverwarmd hebben.

Je wil gewoon BLAM. Je wil gewoon actie. N.U.
Snap ik toch.

ART OF THE TITLE

1 comment:

Unknown said...

Een van mijn favoriete intro's (zet nooit definitieve favorites op interweb): Lord of War, met die kogel uit de fabriek. Fucking sick.