Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

05 December, 2008

You Know You Are One



Dit wordt lachen met een zachte g. In de anderhalf uur van Fanboys komen meer geeky referenties aan al je favoriete films, comics, games en karakters voorbij dan in een pendelbusrit tijdens de HCC-dagen. Tenminste, dat denk ik, want gezien heb ik deze nerd movie nog niet.

Het schijnt dat deze (onder andere door Kevin Spacey) geproduceerde film al jaren geleden uitgebracht had moeten worden. Nu zijn we een aantal reshoots verder en lijkt het erop dat de flick in februari 09 downloadbaar is. Tot die tijd:

Fanboys - Trailer

2 comments:

Rory said...

Die film was al een tijdje klaar maar G. Lucas heeft het geloof ik op allerlei manieren tegen proberen te houden.

De HCC dagen worden trouwens gewoon naast station utrecht gehouden haha.

MonoBrow said...

Maar ik zweer je dat ik een paar jaar terug in een stadsbus vol met die gasten zag. Geen grappen.