Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

14 January, 2009

Gast, Ik Moet Spugen Door Je Che Shirt



Je bent een rebel je doet precies wat je wil
Je bent niet trouw aan je vriendin je gaat met iedereen van bil
--------------------
Want je bent een rebel ja je bent een rebel
Je haat je burgerlijke ouders en je herdershond heet Kalel
--------------------
Je zwerft door Europa en kraakt huizen met geweld
Voor jou is een feest pas geslaagd als er met de buren is gereld
Want je bent een rebel ja je bent een rebel
--------------------
Je hebt geen echte passies, de wereld gaat toch naar de hel
Daarom blow je elke dag want je bent een rebel ja je bent een rebel
--------------------
Vroeger lette je nooit op tijdens geschiedenisles
Daarom draag je nu shirts van machtswellustige moordenaars like you couldn't care less

ME NEITHER PILEY.

6 comments:

Rory said...

Rijmen? WEhaaaaat?

julesdavid said...

hahahahahaha.
classic.

MonoBrow said...

Mijn naam is Jantje Smit maar dan zonder de Smit, kom niet uit Volendam toch staat m'n shit on fire. Noem me geen teringlijer meer een vette beat gedijer.

Unknown said...

Lekker bezig! (glundert van plezier achter computer)
x

Anonymous said...

GEWELDIG WAAAA ik heb niet vaak dat ik zoooo geniet van een stukje tekst.. Ik word een vaste bezoeker denk ik.. met dank aan spunk.nl ;)

MonoBrow said...

Dank!