In de categorie Laten We Een Hoop Energie In Domme Dingen Stoppen:
Het begon bij een kledingmerk dat het niet snapt
- Naam van merk is geforceerd
- Inspiratieloze semistoere prints
- Superflauwe fotografie inclusief pizzadozen en water uit vodkaflessen drinken
- Blog met allemaal geposeerde neppigheid aka het tegenovergestelde van de Mishka's van deze wereld.
Vervolgens denkt Druks dat het slim en cutting edge is om jonge artiesten nummers te laten maken voor de campagne van een nieuwe collectie
- Hele slechte rapper (klinkt als de voeten van The Cool Kids na een bloedhete dag bungelen in het zwembad.)
- Nog meer slechte rappers
Zoveel cynische marketing bullshit ben ik in tijden niet tegengekomen. De vraag is natuurlijk: will
9 comments:
Wat een lame bedoening zeg. En los van die kinderachtige naam, zijn die shirts behoorlijk lelijk. Hoeveel hippe brildragende, vansrockende negers met houthakkers shirts je ook op je blog gooit.
Ik snap jouw woede.
Hehe. Nu is woede een groot woord. Het is alleen zo ja, cynisch. Ik verdenk gasten als Supreme en Alife er al van dat ze het grootste gedeelte van hun klanten eigenlijk haten omdat ze niet stoer genoeg zijn.
Maar die geloven zelf tenminste nog ergens in. Plus ze zijn goed in wat ze doen. Maar dit is echt zo treurig.
Peak Hipsters.
Slecht voor het milieu, ook nog.
Geef mij maar Bram's Paris.
@Zepke De wie z'n wat?
Brems Perrus.
30 gulden, ipv 150 gulden voor de stonewashed 501.
Verkrijgbaar bij de betere confectie- pardon, mode-zaak in uw plaatselijke winkelcentrum.
Haha, brrr.
http://www.bramsparis.com/ je weet toch.
Ik word altijd een beetje allergisch van hipsters, alife, supreme en kids die denken dat ze die swagger kunnen kapen
gadverdamme. wat een slechte muzak!
Post a Comment