Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

18 April, 2009

Je Was Erbij


(foto: Ben Rowland)

Ik snap hoe belangrijk het is dat je straks, tijdens Lowlands, tegen je vrienden kunt braggen dat je de show van Theophilus London in de Kleine zaal van Paradiso toch echt beter vond.

Daarom xxxclusief via MonoBrow

2 x (+1)

op de lijst voor Theophilus London in Paradiso.

Mail of post 'n belachelijke anecdote over iemand die Theo heet in de comments, en ik doe m'n best voor je.

--------------------------

Datum: woensdag 22 april
l'Heure: 22.00.
Damage: iets van acht euro ofzo

4 comments:

nijntjuuh_@hotmail.com said...

Ja hierzo,

Theo, en ik vonden het vroeger leuk om ziekenhuisje te spelen. Theo had koorts en moest daarom een set-pil.
Ik had net 4 knikkers gewonnen bij een weddenschap, met een portie kinderfantasie had ik 4 set-pillen.

Theo wilt nooit meer knikkeren.

Anonymous said...

Mijn moeder heet Theo.

MonoBrow said...

Haha!

MonoBrow said...

Hij was goed hè? Jahaa, hij was goed.