Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

01 May, 2009

De Mannen Van Stadsreiniging



Op de terugweg van Paradiso naar huis zag ik ze opeens liggen. Gedumpte frikadellen en Mexicano's. Werd er een beetje verdrietig van.

Oh en is het dan heel ongepast als ik je nu vraag of je gister een goede dag had? Straks wordt 30/04 het nieuwe 09/11. En dat iedereen dan weet wat ze deden op het moment dat die mafkees op de menigte inreed.

'Ja, ik stond te kotsen in een portacabin. Over m'n vriendin.'
'Een Brabander kneep me in m'n kont bij de Bastille toen ik het hoorde.'
'Ik probeerde een meter bier te bestellen maar wist niet meer hoe lang dat was.'


Crazy wereld.




4 comments:

Rory said...

beste post ooit

ik ga mijn douche zoeken

Boudewijn said...

Vergankelijkheid is mijn beste vriend.

De Skater said...

Ja shit men wat een domper op die dag maar goed ik weet idd wel aan welke mixtape ik zat te beunen toen t gebeurde…

MonoBrow said...

Senk joe Rory!