Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

27 May, 2009

Half Cabs In Hollywood: Win Met Vans



Vans chief Joey Elgersma heeft een eigen pagina in het Boek Van Fijne Fijnerikken. Terecht: z'n positieve attitude, stijl en Geen-Gelul-Aanpakken-Die-Hap-instelling maken hem een goeie gast om mee te werken.


Zo. Nu heb ik dat paar gratis gympen terugverdiend. Waar was ik?

----------------------------------------------

Een Vans Off The Wall-wedstrijd dus. Waarbij je een poster mag bewerken op je eigen manier.

De mooiste inzending wint een reis naar Califor Nai Aye (!).

Dat deze actie een samenwerking is tussen Vans en de grappigste lifestyle-keten (zeg maar een Urban Outfitters voor Eminem-fans) van Nederland geeft helemaal niks. Zolang ze niet vergeten waar ze vandaan komen blijf ik die schoenen dragen.

Hier lees je wat je moet doen om kans te maken op die reis en eeuwige roem

GO GO GO

1 comment:

MonoBrow said...

Ik ben niet zo goed met Photoshop of Indesign. Iemand anders wel?