Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

26 June, 2009

Major Tegenvaller



Misschien niet zo smaakvol om het vandaag te hebben over een album met een titel als die van Major Lazer. Maar hey, life en iets met doorgaan. Slick Rick! Heeeeere we go.

Niet iedereen was even enthousiast over het optreden van Diplo en Switch tijdens de album launch, anderhalve week geleden. Of ze live echt zo ongeïnspireerd zijn kun je zien tijdens Valtifest.

Tot die tijd lekker pielen met een paar leuke wallpapers, gifjes en meer van het crazy artwork. Hierrrrr. En die luisterpaal natuurlijk:

Major Lazer - Guns Don't Kill People Lazers Do

Maar ik kan je ook gelijk vertellen dat je vandaag beter een liedje van MJ kan opzetten.

4 comments:

Ernesto said...

Ik trek em heel goed.

MonoBrow said...

Dat zei je vrouw vannacht ook tegen me.

Ernesto said...

OOOOOOOOOOOOOH SNAP!

Unknown said...

Doe mij maar Uncle Ricky. "even makes constructionworkers start actin' kinda feminine"