Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

24 June, 2009

Ratatat: Gratis KniKnaKnallen



Eigenlijk is Ratatat gewoon verschrikkelijk goed. Kun je nu wel een beetje slap protesteren (waar zijn de bangers, ik hoor alleen maar van die pielliedjes) maar dan snap je het niet.

Terwijl de band van Mike Stroud en Evan Mast wél snapt hoe je bijvoorbeeld zonder budget mooie clippies maakt, weet dat je op een podium niet alleen maar anderhalf uur moet turen naar mogelijke bierspetters op je schoenen en het maken van fijne tunetjes al helemaal doorheeft.

Vind jij dit ook? Dan heb ik goed nieuws. Ratatat staat volgende week woensdag (01/07/09) in de Melkweg. En ik heb:

2x2 plekken op de lijst

Mail me je favoriete actiefilm waarin flink geratatat wordt met machinegeweren en ik doe m'n best voor je.

No comments: