Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

06 July, 2009

Getting Laid In The Espadrilles



@Lee_Stuart had het laatst over m'n lievelingsschoeisel waarvan ik was vergeten hoe veel ik er ook alweer van houd.

Espadrilles zijn als een IQ upgrade, fitness jaarprogramma en privé kookcursus door Ferran Adria ineen. Rock die batsen en alle lekkertjes vallen voor je.

Shit is stylish!

Dus ja. Dat wordt inslaan tijdens m'n Franse roadtrip binnenkort.

8 comments:

Ben said...

espadrilles zijn altijd goed... 5 euries, binnen 2 weken versleten...who cares, koop je gewoon weer een nieuw paar.

MonoBrow said...

Damn straight. Patroon prints zijn een no go daarentegen...

Boris said...

Daar wilde ik vanmiddag nou net twee paar van kopen, goed om te weten dat je gelijk stijl +1 aan je perks ge-add krijgt.

5 euro? Waar dan?

Boris said...
This comment has been removed by the author.
wannegek said...

ik probeer die dingen te vinden in NL, maar hier heb je alleen fake dingen met lelijke strepen, en de hele H&M hangt vol met nepshit.
die zool moet helemaal van touw zijn baby! idd, komende frankrijk zomer maar weer 2 sets inslaan. 5 euro. daar.

MonoBrow said...

Precies. Je haalt ze eigenlijk alleen in Spanje en Frankrijk. Hoewel ze daar ook vaak een half rubberen zooltje hebben. Extra classic: het zijn vooral opa's en andere gekken die ze dragen.

Je Vriend Chris said...

Nieuwmarkt. Zeedijk.
Bij die toko's kan je ook voor een knaak en een bos wortels die sloffen halen.

MonoBrow said...

Sloffen? Parels voor je poten! Dat zijn het.