Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

16 July, 2009

Small Smaller Sega



Door Twitter twijfel ik over het plaatsen van dit soort postings op MonoBrow. Maar holy crap! Zei je iets over je lievelings arcadegames van toen je dag gemaakt kon worden door een Mc Donald's milkshake?

En had je het nu over de classics van Sega, en dat die apparaten dan verkleind zijn zodat je ze mooi op je bureau of op je nachtkastje kunt zetten, voor het betere wegdroomwerk? Oh, zeg dat dan. PRE-ORDER:

Sega Arcade - mini machines

4 comments:

Mixil said...

die linksboven he...

DIE HAD IK GEWOON.

in de studio staan. 7-8-9 jaar geleden. kwam je dronken thuis, ging ik nog even de studio in om space harrier ROND TE SPELEN. gewoon effe een uurtje of twee. maakt niet uit hoe dronken want credits stonden toch op 99.

ik heb er zelfs een keertje op geneukt terwijl het speelde. niet erg praktisch of zelfs sexy, maar als je er een hebt, ben je het het twaalfjarige jochie in je verplicht.

Mixil said...

als er iemand is die galaxy force II had thuisstaan, geef ik nederig mijn kroon van cool/nerdheid door.

MonoBrow said...

Michiel! Alsjeblieft: de Comment Van Het Jaar Award 09. Classic.

Mixil said...

merci, merci :)

win ik een galaxy force II kast?