Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

10 July, 2009

Toffe Tour Dingen



Felix Meurders: 'Welkom bij Kassa!. Vandaag hebben we de heer Snurfloo uit Tilburg in de studio. Hij vertegenwoordigt een grote groep ontevreden bezoekers van de internetsite MonoBrow. Meneer Snurfloo, wat is er precies aan de hand?'

P. Snurfloo:'Tis geweun een schande. Ik ben montagemanager bij een douchecabinefabriek en elke ochtend tijdens de koffiepauze bezoek ik MonoBrow voor relevant nieuws over kunst, cultuur, muziek, hedendaagse mode en monsters. Maar sinds enige tijd word ik steeds vaker geconfronteerd met niet ter zake doende berichten over onzin als de Tour De France.'

Felix Meurders:'Dat is natuurlijk niet de bedoeling.'

P. Snurfloo:'Zeg dat! Ik heb geprobeerd contact te zoeken met de heer achter MonoBrow. Maar reageren, ho maar. Tis vast zo'n arrogante stadse.'

-----------------------------------------------------------------

- columns Jeroen Wielaert

- Livestrong chalk machine

- live stream

- Renners op Twitter

- Chicks and bikes

- Maarten Ducrot - Wieler cliché generator

3 comments:

julesdavid said...

hahaaha!

hoitepolkamp said...

Ha! ik stond vorige week toevallig nog oog in oog met dat monsterlijke gele voertuig!

MonoBrow said...

Vooral die stoppeltjes kin is smakelijk.