Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

17 August, 2009

Sni Sna Snormuziek: Moustache Men DJ's



Appelsap09 heb ik gemist. Maar ik zag en las dat het goed was.

Op dezelfde tip: deze week dat bbq-gevoel even doorpakken. De soundtrack heb ik alvast voor je

-----------------------------------------
Chillin' Illin' & Grillin' is een mixtape van de Moustache Men.
-----------------------------------------

Dat zijn aardige gasten. Misschien niet een relevante eigenschap voor dj's. Maar wel handig wanneer je zoals ik voor de verandering weer eens wat geld in de muziekindustrie stopt door een fysiek exemplaar van die mix te bestellen. En je vervolgens anderhalve maand niks hoort.

Uiteindelijk kreeg ik een vriendelijke excuusmail van de snorremannen: er ging iets mis (no shit Sherlock) met de bestelling.



Als goedmaker stuurden ze me niet alleen die Chillin' mix maar ook Hypercolor, een nieuwe soundtrack van de dj's en samenwerking tussen Adidas Skateboarding x Color magazine. Jeweetwel, Adidas, van die skatevideo waar ik zo cynisch over deed op Twitter.

All good!

5 comments:

Matthieu said...

Had m al een tijdje. Goed te doen, alleen jammer van die 'bootleg' tussen Sitting on the dock en 93 till..

MonoBrow said...

Ja hij is inderdaad al uit sinds mei... Welke track bedoel je?

wannegek said...

toffe vetplant.

MonoBrow said...

Shit is vet.

Emko Baws said...

Fijne mixtape!