Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

03 September, 2009

Meneer de Wit: Out With The Old



Het Popup Café in Meneer de Wit was een groot succes. Ik was er, je vage kennissen waren er en Linda de Mol was er ook. Zo is Linda.

Linda de Mol snapt namelijk het belang van een publieke ruimte die gevuld wordt met kunst, toegankelijk voor iedereen. Ook al gebruikt zij openingen van exposities vaak als excuus om eens lekker gratis aan de Vedett te gaan.

Maar een Popup Café zou niet zo heten als er geen moment van popdown was. De volgende club die Meneer de Wit gaat vullen? Streetlab.

Ik had m'n twijfels maar Jeroen van Reload zegt dat het leuk wordt morgen. En hij heeft me nog nooit teleurgesteld. Zie je om acht uur dus pik!

3 comments:

Mixil said...

fok al die vage nepkunst... je was afgelopen vrijdag ook al niet in de rooms of redbull, kom je deze vrijdag dan wel effe kijken in de sugar? art to the max! vulpes sus frater!

Mixil said...

hoewel, linda de mol, zou ik het nog best op kunnen

MonoBrow said...

Hahaahhaahahahaahahaha deel 2