Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

Showing posts with label KSwiss. Show all posts
Showing posts with label KSwiss. Show all posts

27 February, 2009

Dit Weekend Dus



















VRIJDAG

Ok. vanavond ga je naar een performance van Alexandra Bachzetsis. Dat kan een Plaatsvervangende Schaamte Opwekkende vertoning worden, I know. Maar als een paar leuke mevrouwen op de genadeloze muziek van Delfos gaan bewegen, dan weet je dat het goedkomt als een sketch in Sesamstraat.



Met verschillende optredens vanaf 17:00 uur in De Brakke Grond

Oh wacht, ik hoor net van de man zelf dat hij niet gaat draaien, maar dansen! En de dj is de Vlaamse ex van Soulwax (of dit dan betekent dat ze het met de hele band deed of alleen met de drumsticks, weet ik dan weer niet).

------------------------------------------------------------------------

ZATERDAG

Opening van Buutvrij bij Sid Lee. Whatever.
Mardi Grass met o.a. Wicked 'Neem Je Opa Mee' Jazz Sounds in De Kring. Whatever.

------------------------------------------------------------------------


ZONDAG

De Engelse kunstenaar Pure Evil (wie?) is door KSwiss uitgenodigd. Hij komt zondag langs om z'n expositie te openen. Ben niet echt onder de indruk van z'n werk, maar dat komt misschien omdat de dingen van Kaws nog steeds op m'n netvlies ge-bitch slapped zitten.
De Pure evil flyer:



ZIN IN.

08 May, 2008

Beter dan BitTorrent

Straatpoëzie

Gratis drankie
Gratis fillempie
Gratis gezelligheid
Acht uur is een mooie tijd

Juist. Vanavond dus in KSpace op de Nieuwezijds een nieuwe gratis filmavond. Reken deze keer alleen niet op mij. De docu die vertoond wordt heet Brasilintime en volgt gasten als Madlib en Cut Chemist in eh, Zuid-Amerika.

Laat ik nu net even helemaal klaar zijn met die Westerse muzikanten die opeens Bløf gaan en krampachtig zoeken naar hun muzikale roots tussen bejaarde ukelele ploinkers en dikke vrouwen die de hele dag zandkoekjes bakken.

Daarentegen ben ik er op zaterdag 31 mei op zeker bei.

Dan wordt Joy Division vertoond. Een documentaire over deze vrolijke popgroep uit de tijd dat je oudere broer zwaar aan het puberen was. De makers zijn er net zoals vanavond bij, dus beter kom je voorbereid met een vragenlijstje.

17 April, 2008

Ik heb een enorme behoefte om je hiaat keihard te vullen

Zieke primeur voor K Space op de Nieuwezijds. Shintaro is een Japanse striptekenaar die in vergelijking met z'n Japanse vakgenoten de meestal voorspelbare mangameuk wat intelligenter benadert:

Extreme sex op een artistiek verantwoorde manier verbeeld? Count me in! Sowieso leuk om langs te gaan. Kago is zelf ook van de partij...

En ik heb uiteraard een MiniMail gefixed... Binnenkort dus op MonoBrow: alles over getekende genitalia of hoe spel je dat.

21 July, 2007

Run Forest, run!

Doe effe rustig aan met boozen vanavond. Want morgenmiddag mag je nog een keer. In de KS 1 op de Nieuwezijds voorburgwal is dan een opening van de expositie Bir-Hakeim.

Met foto's van Impresita Seria, die samen met Monkey (Unleashed) een ruig metrostation (Bir-Hakeim) in Parijs als achtergrond koos voor een serie foto's met als thema Parkour (wowzers wat blijft dat toch ziek om te zien).

Dj Detect (Parijs) gaat bovendien plaatjes draaien (later op de avond ook in Flexbar). Dit alles uiteraard kratis. Art for the masses baby! Mogelijk gemaakt door FeteFresh en KSwiss.