En weer eentje voor de meisies. Nog een uurtje of twee, dan mag je weer. Lekker dansen en lachen met je vriendinnen. Beter ga je naar Flexbar. Daar is Adam Sky (zit bij dat kenkercoole Kitsuné) en bruuts uit België: Rentboy. Maar je staat nog niet te springen en die hardbody waar je vanacht verliefd op wordt ken je nog niet. Rustig dus. Eerst een melancholiek liedje downloaden van de Klaxons (remix: SebastiAn). MonoBrow zegt: hou 'm hoog vanavond.
Showing posts with label Klaxons. Show all posts
Showing posts with label Klaxons. Show all posts
10 March, 2007
Dancing with tears in my eyes
En weer eentje voor de meisies. Nog een uurtje of twee, dan mag je weer. Lekker dansen en lachen met je vriendinnen. Beter ga je naar Flexbar. Daar is Adam Sky (zit bij dat kenkercoole Kitsuné) en bruuts uit België: Rentboy. Maar je staat nog niet te springen en die hardbody waar je vanacht verliefd op wordt ken je nog niet. Rustig dus. Eerst een melancholiek liedje downloaden van de Klaxons (remix: SebastiAn). MonoBrow zegt: hou 'm hoog vanavond.
04 March, 2007
It's gotta be the beats
Ze maakten MonoBrow al gek met dat liedje Hustler en heet met die clippie (eerst even aanmelden bij Youtube vanwege de onberbuikopwarmende beelden) met daarin de legendarische ingrediënten: een groepje absurd knappe vrouwen, 'n kringgesprek dat compleet uit de hand loopt, kneuterige woonkamer en slechtwerkende camera. Simian Mobile Disco klinkt dan ook helemaal goehoed. James Shaw en James Ford heten ze. En van remixen voor de Klaxons, tot de productie van Favourite Worst Nightmare, de nieuwe plaat van Arctic Monkeys: deze mannen zijn lekker bezig. Oh ja, dat fillempie hierboven voor de nieuwe track Its The Beat is toffer dan een toffee! (Props 2 Jak.)
Labels:
Arctic Monkeys,
James Ford,
James Shaw,
Kitsuné,
Klaxons,
Simian Mobile Disco
Subscribe to:
Posts (Atom)
