Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

Showing posts with label Ntjamrosie. Show all posts
Showing posts with label Ntjamrosie. Show all posts

20 June, 2008

Jazz. Grrreat.



De hardstwerkende mevrouwen in de showbizz aan de lijn: of ik je wil vertellen dat er morgen een leuk Appletree- ding tijdens IJazz is:



Gewoon langsgaan. Plus je kunt er voetbal kijken.
Oh en ook mooi:

MonoBrow geeft 2 x Atouba, het album van Ntjamrosie weg.

Mail me op welke momenten jij het liefst haar songs draait en wie weet krijg jij de cd. Hoppa!

21 January, 2008

Ntjamrosi is nice


Misschien heb je al eens eerder op MonoBrow gehoord over Ntjamrosie. Of heb je het genoegen gehad haar te horen zingen. Dat kan ze namelijk nogal goed, tu sais. En nu sais je ook dat ze een echt album gaat droppen. Vanaf vandaag kun je naar de (online) shop gaan en vragen om Atouba.

Om dat te vieren is er een release party in Rotterdam op de 24ste in Dizzy. Wordt vast gezellig want Nalden en z'n friends met de rode appelwangetjes zijn ook van de partij. Die gasten houden wel van een feestje.

(foto: Aram Haagsman)

22 August, 2007

Yummi, tis Ntjamrosie


Ze ziet er goed uit, zingt nog beter en hell, zelfs d'r naam klinkt als de titel van een track die je ooit een onvergetelijke zomer heeft bezorgd.

Ntjamrosie mag dan ook niet klagen want het gaat goed met haar carrière. Ze woont sinds haar negende in Nederland en komt oorspronkelijk uit Kameroen. Maar als je iets aardigs tegen haar wil zeggen in het Engels, Frans of Bulu (Kameroens dialect), dan kan dat ook. Ze spreekt namelijk vier talen. Dan kun je bijvoorbeeld zeggen gefeliciteerd met je Appletree platendeal.

De clip hierboven hoort bij de song Patience. En is geproduceerd door Nelson & Djosa en geschoten door Paul Geusebroek & Justus Engelbracht.

Ben jij nu weer even lekker on point lijkt me zo.