Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

Showing posts with label RFH Delfos. Show all posts
Showing posts with label RFH Delfos. Show all posts

01 August, 2008

Delfos Does Dallas


M'n goede kennis en dj extra ordinaire Delfos (je kent 'm van Ultra Violet) aka Rogier heeft een nieuwe mixtape online. Voel die love en share 'm:


DELFOS - Wake Up

EDIT: De link doet het weer.

25 March, 2008

Ultra Man

Zondagavond was dat nieuwe feestje van de mensen die je Multisexi brengen. Ultraviolet was goed en er werd lekker gedraaid. Alleen duurde het lang voordat het stuk ging.

Gelukkig hebben we deze mooie plaat van Rogier nog. (Geschoten door Jochem die trouwens voor de PANL Awards is genomineerd dus geef die man een ballon.)

14 March, 2008

Ich bin ein dj

Je had het misschien nog niet in de gaten, maar Robin zet regelmatig verse mixen op z'n Myspace-pagina.

En dat is mooi want hey, alsof jij zin hebt om elke keer in het weekend kapot te gaan als Ikea tijdens de clubnachten waar hij draait. (Dat doet hij meestal met RFH Delfos of Fightclub en Fanclub dj's, dus kenners weten nu genoeg.)

Daarom op MonoBrow de laatste mix van BIN.

BIN - Fancy Detlev mix

14 February, 2008

Nog meer mixtapes


Eerst die Delfos, nu die Cheveuxmaison en morgen gewoon nog een mix voor je mp3-speler.

Vet & Morsig # 10 - Cheveuxmaison

11 February, 2008

Shave the World


Ik merk dat ik de laatste tijd wat minder losse tracks download. Even genoeg achter nieuwe hypes aangerend. Wachten op de juiste mensen die op het juiste moment met meesterlijke mixen aan komen zetten, dat is ook gaaf.

RFH DELFOS - Save The World

Vergeet slome maandagen. Gewoon rammen op uplifting gekkigheid.

05 March, 2007

Tuig van de richel


MonoBrow stond afgelopen zaterdag in Studio 80 te hossen op een remix van North American Scum, de nieuwste van LCD Soundsystem. Rogier Delfos pompte een versie die nog dansbaarder was dan die hierboven. Ja, MonoBrow zit nu even in die muziekvideovibe, vandaar. De boys komen trouwens ook naar Amsterdam wat je natuurlijk allang wist. Tis alleen uitverkocht. Dat wordt buiten bij de Melkweg hosselen.