Showing posts with label show. Show all posts
Showing posts with label show. Show all posts
10 June, 2009
Andy Warhol Momentje
Het is alweer twee jaar geleden dat ik door Facehunter op de foto ben gezet. 24 maanden waarin een hoop gebeurd is en ik ben uitgegroeid tot een cultuuricoon.
Inclusief fans die me semi-naaktfoto's toesturen, op-straat-herken-momenten, column-verzoeken en uitnodigingen voor conceptsessies met grote bedrijven.
Om over de erkenning van m'n vrienden nog maar te zwijgen. Ik. Ben. Een. Keuze. Eh, succes! Ik ben een succes!
-------------------------------
Maar ik ga gewoon door. Voor de mensen, voor jou en voor al die duizenden talenten die dromen van een carrière op het gepixelde podium van online roem. Ik hou de droom levend, net als Yvan Rodic van Facehunter dus.
Die gast verbaast zich in z'n vermakelijke filmpjes (saxofoon: check, celebs: check, Kanye: check) over de KABOOMsplosion van fashion bloggers.
Maar laat door een vrolijke edit en zelfrelativering zien dat je meer moet kunnen dan een pagina op blogger.com openen en een persbericht van Karl Lagerfeld copy pasten om jezelf een modeblogger te noemen.
Facehunter in Paris - part II
26 May, 2009
Like Peppi & Kokki Only Different
Dat laatste clippie van Matt & Kim was natuurlijk makkelijk scoren op Twitter: blote jopen en uitgedrukte sigaren doen het altijd goed in de media.
Toch is het stel (ja ze doen het met elkaar) uit Brooklyn tot meer in staat dan alleen een blaasontsteking oplopen in de straten van Manhattan.
Vanavond is Subbacultcha! your host with the most in de Melkweg en staan behalve Matt & Kim ook Saelors, Les Singes en Appie Kim op het podium. Allemaal jongen/meisje duo's en allemaal even gevoelig en schattig.
Beter werk je nog even snel aan je innerlijk, zodat je straks indruk maakt op de gevoelige types die zacht wiegend op de gevoelige muziekjes wachten op jouw gevoelige move. (Die hopelijk later op de avond resulteert in een partij ongevoelig rampestampen van have I you there.)
Wat best ok is voor een dinsdagavond.
MonoBrow geeft 2x1 plekken op de lijst weg
Mail me en maak kans!
01 April, 2009
Je Kunt Ook Op Yoga
Zo mooi: zanger Spencer van Trash Talk lijkt tijdens dit optreden in Duitsland nog het meest op een stuk rauw vlees aan het haakje van een hengel in een bak vol uitgehongerde piranha puppies.
Wat een intense, pure toestand. Dat ik de meeste nummers te noisy vind maakt niets uit. Er zitten genoeg brute meebrullers tussen. Dit is echt.
Kippevel vanaf 1:40.
Labels:
band,
california,
fans,
gitaren,
hardcore,
optreden,
show,
trash talk
12 January, 2009
How To Behave When Facing Serena Van Der Woodsen

De kans dat je de belichaming van de hemel aka BLAKE 'Gossip Girl' LIVELY tegen het absuuurde lijf loopt is klein. Maar beter kom je voorbereid. Daarom een paar tips die je gegarandeerd tot second base brengen. Vanaf dat punt moet je het zelf doen. (En mij de exclusiviteitsrechten van de foto's geven.)
--------------------------------------------------------
1. Het boek
Zorg dat je altijd een beduimeld exemplaar van Catcher In The Rye bij je draagt. Als je dan tegen Blake oploopt laat je het boek uit je jas vallen. Bij het zien van de titel weet ze gelijk wat voor vlees ze in de kuip heeft. (Namelijk een eigenzinnige en grappige dude.)
2. De stijl
Blake is het soort vrouw dat dwars door je heen kijkt als je er niet sick uit ziet. Beetje lullig voor je, maar vanaf nu draag je elke dag schone onderbroeken, gestreken shirts of overhemden en smeer je je in met van die zalf ik bedoel crème, voor dat gladde huidje. En of je nu bij Freshcotton of Maison De Bonneterie shopt, hou het fris.
3. Het woord
Dit is het moment. Je hebt haar aandacht. Ze weet dat je een grappige, verzorgde intellectueel bent dus nu heb je oh, ongeveer twee seconden om iets te zeggen wat ze nooit gaat vergeten. Bijvoorbeeld:
'Hey! You play that Gossip Girl character Serena Van Der Woodsen right? You give me wood all day!'
4. De boksbeugel
Ok, dat ging niet goed. Opeens zie je ook dat Blake met haar vriendje is. Dat is die ongelooflijke mini-pannekoek van een Penn Badgley. Dit is het moment om je gouden boksbeugel uit je binnenzak te grijpen en die betweterige hobbit neer te hoeken. Zo heb je tenminste nog iets nuttigs met de situatie gedaan.
Gossip Girl - Seizoen 2
07 January, 2009
Subscribe to:
Posts (Atom)

