Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

11 October, 2007

Stop me te zweten!

Begrijp er niks van. Welke deo ik ook smeer, spray of plamuur: na een paar keer dragen krijg ik altijd van die smerige gele vlekken in m'n witte shirts, ter hoogte van m'n oksels.

En geloof me: ik douche op zeker elke dag, poets m'n tanden en spreek vreemden met u aan. Ben dus echt niet één of andere dakloze stinkmongool. (Sorry mam.)

Best irritant, aangezien 2007 het definitieve doorbraakjaar van het witte shirt met print is/was.

Tips? Anyone? Please? En ja, ik heb die Ossegal gerockt, en uit pure wanhoop zelfs die okselbush geschoren. Of zoals Geoffrey zou zeggen: siiiiiiiick.

8 comments:

Ava Mees said...

Aangezien ik in een tweedehands kleding winkel werk, ben ik een soort vlekkenexpert waar je u tegen zegt.

Ervaring leert echter dat de gele plekken het allermoeilijkst zijn om weg te krijgen. Het enige wat ik je kan zeggen (zeker als je ossengal al hebt geprobeerd, want dat is een wondermiddel) is egfa wit. Volgens mij kan je het gewoon in de supermarkt kopen en als het goed is zal het de print niet aantasten.

Als je shirt helemáál wit is, krijg je het er zo uit met bleek, maar echt niet met bleek gaan kloten als er een print opzit want die ben je kwijt.

Aldus tante Mees.

Ciao!

MonoBrow said...

Woot! Dat wilde ik horen. Cheers love.

Anonymous said...

Check deze pagina voor meer mogelijke oplossingen!

Ava Mees said...

Wow, die huishousite is echt fan-tás-tisch!

Unknown said...

Ik vind het maar smerig! Yugh

Rory said...

Tip: Nooit te dure tshirtjes kopen, een paar keer wassen en dan afschrijven.

MonoBrow said...

HuishoudPlaza! De enige echte!

Amstereo Galaxy said...

Is Ossegal niet een personage uit "Tranen Der Acacia's" van W.F. Hermans?