Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

21 April, 2008

Mooie Meisjes Maandag

Tijd voor een bekentenis: ik vond m'n basisschooltijd de beste tijd van m'n leven.

Kom op nou:

Game & watch Snoopy table top!


modder tot aan je oksels door het buitenspelen!


Net doen alsof je Indiana Jones bent tijdens trefbal!


Meester Visser!
Djeez wat doe ik nu weer. Sentimentele volwassen gasten die hun kindertijd verheerlijken zijn kut als Warner Bros cartoons.

Maar toch. Deze is voor alle MonoBrow meisjes die het stiekem met me eens zijn. Grijp je platinum card en koop die hap:


Kenner Tree House

4 comments:

Anonymous said...

$138.50 for Christ's sake...

Maar ja, ik ben dan ook geen meisje.

Anonymous said...

ik heb me mijn hele leven afgevraagd welke freak toch al die dozen gaat bewaren, echt sick... mijn moeder heeft gewoon al mij star wars en he-man aan 2 kansarme jongetjes gegeven die waarschijnlijk zonder respect meteen de ledematen eruit getrokken hebben, maar goed...

MonoBrow said...

Ik tekende met rode niet afwasbare marker bloedvlekken op m'n actiepoppen. Daar kreeg ik dan natuurlijk gelijk weer spijt van.

Anonymous said...

shit, ik was al bijna vergeten dat ik ooit zo'n boom ding hebt gehad, die van mij was wel tweede hands maar toch. en wat nou voor meisjes, boomhutten zijn voor dudes, toch?