Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

22 April, 2008

De Tritoni brothers

Maartje helemaal in de war. Of ik haar nieuwe horloge niet gaaf vind ofzo. Nou, heus wel. Ik had al van het Zweedse Tritoni gehoord.

Maar ik wist dan weer niet dat één van de dudes achter A Blue Chicken het merk importeert. Hoe dan ook. De hele dag een Casio om m'n pols gaat ook vervelen.

En Tritoni doet een paar dingen goed: het is cheap, en gewoon van plastic met roestvrij staal. Plus al die kleuren... Eens kijken of ze groter gaan worden dan Swatch in de jaren tachtig:



Ik krijg er binnenkort één opgestuurd, dan ga ik kijken wat er gebeurt met m'n omgeving als ik 'm draag. Kejje lachen.

1 comment:

Anonymous said...

Vorige week liep je er al mee te patsen, dus ik kom 'm een keer in het eggie bekijken ook!