Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

Showing posts with label watch. Show all posts
Showing posts with label watch. Show all posts

01 July, 2009

Crappy Colabs: Spike Lee x G-Shock



Beste meneer Lee,

U mag dan wel een mooi verhaal gehouden hebben over Michael Jackson en mijn lievelingsregisseur zijn, maar dat is toch geen reden je zo makkelijk af te maken van de samenwerking met Casio?

Die riekt namelijk aan alle kanten naar quick cashen. Zonde, want de DW 5000 SL-1 biedt genoeg ruimte om iets moois te doen met uw legacy.

Daarmee bedoel ik niet een crappy 40 Acres & A Mule-logo als backlight en uw handtekening op de binnenkant.

Spike Lee x G-shock

10 February, 2009

The Real Rap Comes At Half Time



De truc met mode is dat je uiteindelijk beseft dat er voor jou een aantal items zijn die het beste bij je passen. Maar ja, dag in dag uit hetzelfde dragen is saai.

Dat snappen die merken ook. Dus brengen ze de hele tijd variaties op een thema uit. Deze Casio 5500 snapt het trouwens zo goed dat het niet leuk meer is.

Dat matzwarte display!
De woorden half time als Nas-referentie op de zijkanten!
Die tekst op het bandje!
Het gouden achterkantje!

01 December, 2008

Een Beetje Goud En Een Pager



Voor die gouden Citizen hierboven heb ik even geen woorden. Een friend had 'm gespot maar wil niet vertellen waar.

Ook goed. Dan krijg je toch gewoon te horen dat miss MonoBrow deze twee horloges in Chinatown NYC gescoord heeft:

30 September, 2008

Voorjekijkenhoelaathetis Doorlopèn



Een paar jaar geleden heb ik het geprobeerd: Swatch weer terug in het straatbeeld brengen. Maar ja, dat werkt dus niet wanneer je een nieuw exemplaar koopt. Dan is het opeens een kitscherige klok.

Nope, voor dat echte gevoel, die realness, moet je toch echt een oud modelletje halen.

Bijvoorbeeld deze hete POP Swatch die ik vorige week in het wild tegenkwam. (En hoorde ik Gee nou laatst iets zeggen over een toekomstige samenwerking tussen zijn winkel en de Zwitserse horlogemaker?)

Shop Die Swatches Maar Betaal Top Dollar

15 May, 2008

Klokkies kijken

Een tijdje terug las je hier over die Swatch killer met de naam Tritoni. Ik kreeg er eentje opgestuurd wat natuurlijk supernice is. En nu ik er een tijdje mee heb rondgelopen zou ik er van alles over kunnen zeggen.

Dat doe ik alleen natuurlijk niet.

Voor product reviews ga je maar lekker naar Engadget of Gizmodo.

Beter zie je de reacties van mensen op het moment dat ze die knalrode jongen voor het eerst zien:

Soo hey, zeker vet duur?


Doe nou maar weer gewoon je Casio om.


Tss, ik kreeg laatst een echte Rolex van m'n vriend.


Woah! Wat ben je opeens knap MonoBrow!


Mmm, mooi hoor, ik voel me helemaal warm vanbinnen.


Waaat! Hoe wist je dat ik van rood houd?


De K de E de R de K!

22 April, 2008

De Tritoni brothers

Maartje helemaal in de war. Of ik haar nieuwe horloge niet gaaf vind ofzo. Nou, heus wel. Ik had al van het Zweedse Tritoni gehoord.

Maar ik wist dan weer niet dat één van de dudes achter A Blue Chicken het merk importeert. Hoe dan ook. De hele dag een Casio om m'n pols gaat ook vervelen.

En Tritoni doet een paar dingen goed: het is cheap, en gewoon van plastic met roestvrij staal. Plus al die kleuren... Eens kijken of ze groter gaan worden dan Swatch in de jaren tachtig:



Ik krijg er binnenkort één opgestuurd, dan ga ik kijken wat er gebeurt met m'n omgeving als ik 'm draag. Kejje lachen.

03 April, 2008

Auto reverse is echt handig

Pocket Calculator Show is fris als een Duitse Herder in de duinen van Castricum aan Zee. Want vol met de 411 over boomboxen, walkmans, digitale horloges en meer. Welke had jij?

08 February, 2008

Time After Time LaLaLa

Even gniffelen om dit gepixelde horloge dat Super Mario draagt voor die extra perfect getimede platform sprongen.

Hier meer over deze old school gekkigheid.

En je hebt gelijk: dit is niks voor mij als Casio (G-Shock) gosert. Maar oogkleppen zijn voor paarden. Ik kijk liever om me heen.