Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

02 April, 2009

Hamburger Leest: Gentlemen Of The Road



Nieuw op MonoBrow: boektips van een hamburger met smaak.
Zelf een boek tippen? Mail me.

---------------------------------------------------

Michael Chabon houdt van taal en verhalen vertellen. Of het nu in boek- of stripvorm is of om filmscenario's gaat: deze gast just loves to write. En dat doet hij goed.

"After winning a Pulitzer for The Amazing Adventures of Kavalier and Clay (2000), he became determinedly unsnooty, writing a fantasy for children, several comic-book scripts, a screenplay for a martial-arts Snow White, and another for Spider-Man 2". (Guardian.)

Waarom? Daarom:

+ grote fantasie
+ echte karakters
+ warme verhalen
+ prachtige zinnen
+ de dude snapt pop culture

Kavalier and Clay en Summerland zijn dikke pillen, beter begin je daarom bij

Gentlemen Of The Road


Een avonturenroman met meer actie dan een Aldi-folder. Waardoor je je weer even dat kleine ventje/vrouwtje voelt dat wegdroomt met een door je moeder gesmeerde boterham met pindakaas binnen smikkelafstand.

Conclusie
HAMBURGER ZEGT: Vette hap!

6 comments:

Rory said...

Jonguuh wat een briljante categorie is dit. Makes me wanna join forces serieus.

Rory said...

niet werken doet je goed, serieus.

MonoBrow said...

Hehe!

Unknown said...

Mooi is dat, door deze post moest ik een hamburger eten voor de lunch. MonoBrow is gewoon fokking ongezond.

Zebra said...

Als ik een hamburger was, zou ik ook met mijn tong in mijn neus zitten.

MonoBrow said...

En de hele dag op m'n lip knabbelen.