Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

09 June, 2009

RugRaggers: Vans Backpacks Giveaways



Heb je nou al iets gemaakt voor die Off the Wall ontwerpwedstrijd? Vandaag in ieder geval nog meer Vans. Ik geef namelijk

- vijf rugzakken,
- twee jasdingen en
- twee shirts weg.






Het gaat om merchandise die eerlijk van een vrachtwagen gevallen is, dus je krijgt er geen garantie bij.

Omdat ik geen zin heb om zesduizend pakketjes te versturen stop ik steeds één kledingstuk in één willekeurige backpack. Voor die extra grote verrassing als je wint.

Nog beter, ik verstuur helemaal niks. Als je wint, dan krijg je er een meet & greet met je favoriete blogger bij en overhandig ik je de goods persoonlijk.

----------------------------------------------------
HEBBEN? MAIL ME EEN FOTO VAN IETS KNAPS MET VANS AAN. DE MEEST SEXY INZENDING WINT.

18 comments:

Rory said...

Ik ruik vriendjespolitiek!

Rory said...

hahahaha

Rory said...

Welke maat is die gear eigenlijk? M?

MonoBrow said...

Ja, maar valt ruim....

Thomas said...

Een meet en greet met m'n favoriete blogger? Wow. Uit wie kan ik allemaal kiezen?

anika said...

En als ik je nu gewoon vertel dat ik knap ben...... mag ik dan de middelste rugzak hebben?????

jeroens said...

giveaways...

MonoBrow said...

@Thomas Ha. Er is er maar eentje.

@ Anika: bewijs!

@jeroens: spelling schmelling!

MonoBrow said...

@jeroens: Ok. Jij wint. Iets met God en details enzo.

Matthieu said...

KAK! Ik heb wel Vans (compleet afgetrapte instappers en een paar hitops die ook volledig doorgeragd zijn) maar geen foto's :(
Ik heb niet eens geld om een camera te kopen!

Nou kan ik wel een foto gaan googlen van een chick met Vans schoenen, maar ik hoop dat je mijn lot van maanden geen geld hebben, kutbaantjes en een ernstig te kort aan nieuwe kleren zo aantrekt dat je me hoe dan ook iets laat winnen..

PLEASE?! :(

MonoBrow said...

Keiharde business! Geen foto = geen kans.

Matthieu said...

Jezus :( Ik voel me nu net een neger in Afrika die niet die ploegmachine krijgt omdat ie geen geld heeft om een foto van zijn verrotte ouwe ploegmachine in te sturen.

Marjolein said...
This comment has been removed by the author.
Marjolein said...

@Matthieu
Tip: op t station heb je van de pasfoto hokjes. Voor een paar euro ben je klaar!

Met een beetje creativiteit kom je een heel eind.

Joey W. Elgersma said...

Kan ik ook winnen? Ik pas alleen geen maat M van de vrachtwagen...
Wel geil zo'n meet & greet!
gefeliciteerd met de Lakers by the way! : )

MonoBrow said...

Nee Joey, jij krijgt niks. Jij hebt alles al. Behalve je overwinning van de Magic....

Joey W. Elgersma said...

baldadige jongeman ben je!

Anonymous said...

Wie heeft er nou gewonnen?