Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

27 August, 2009

Patta Op De Sell-Out Tip





Bij het horen van het woord quick strike krijg ik heel snel uitslag dus ik slaap lekker verder op 'exclusieve' gympies. En verder draag ik eigenlijk nauwelijks meer kleding met prints.

Maar een paar mooie subtiele swieters scoren, dat lijkt me wel wat. Plus lekker graaien voor weinig voelt altijd goed. Jij dan?

10 comments:

Anonymous said...

Zwart geld is ook geld.

Rory said...

Probeert u hier nou te zeggen dat Patta een beetje voorbij is? Interessant.

Rory said...

Want ik denk dat ze juist heel erg mee gaan met wat er gebeurt. En niet meer zo op de te dure schoentjes en printjes zitten.

Rory said...

Een monoloog hahaha. Snap je.

MonoBrow said...

Patta voorbij? Die gasten gaan van strength naar strength.

Ik heb alleen niet meer zo'n zin in dure Nikes. Of 'limited' Patrick Ewing's. Of labels die nog steeds met voornamelijk grote prints komen.

MonoBrow said...

Plus jij snapt ook dat de kop een woordgrap is. Echte hip hap fans snappen dat.

Rory said...

Maar een winkel = toch de producten die ze aanbieden? AM I WRONG. Ik snap je hoor maar ik heb het idee dat Patta daar ook niet meer zo een zin in heeft op de lange termijn. Interessant onderwerpje gaan we een keer uitzoeken.

Mixil said...

nee joh daar komt allang een stukje urban branding en identity persuasion bij kijken tegenwoordig. het gaat allang niet meer om de producten, maar om de informatie die jij hebt als consument (of eigenlijk tegenwoordig "budget conscient decisionmaker")

MonoBrow said...

Hoi Rory, gister was je onbegrepen. Laten we het vandaag anders doen: dat mijn smaak wat veranderd is de afgelopen twee jaar zegt toch niks over het aanbod van Patta?

Plus de collecties van veel van de merken die ze hebben worden rustiger en minder schreeuwerig.

@Mixil zo is het, haha. Mensen kopen de mindset/manier van leven van de mensen achter de shop en hopen dat het imago en de uitstraling hiervan op hen zelf wordt overgedragen.

Ernesto said...

Het geniale van Patta is nou net dat het niet alleen de winkel is, maar een collab van verschillende aardig getalenteerde mensen uit verschillende disciplines. Ik hoef die overprized nikes en all-over prints ook niet meer, maar het is fout om te denken dat het daar alleen om draait.