Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

23 September, 2009

No Fairy Tales Please



Talentjes uit de grafische sector die achter de decks plaatsnemen is niks nieuws. Pantone feestjes for the win. Maar Shepard Fairey, friemelend met de één en twee, dat is me toch even wat.

Tijdens Noodlanding, deze donderdag in Paradiso kom je erachter of zijn mixen net zo uitgesproken zijn als z'n artwork.

Gister heeft hij trouwens Amsterdam CS gedaan.

Als die slaapwandelende forensen doorhadden dat dit de originator van dat geinige Obama shirt is dat ze laatst weer op de Albert Cuyp tegenkwamen, stond Shepard daar niet zo relaxed te behangen. Shit.

In Paradiso kun je ook een speciale backdrop van hem bekijken. Heb je in ieder geval iets te doen als z'n draai-skills tegenvallen.

7 comments:

Alex said...

Fuck. Typisch geval van ik-had-willen-weten-dat-dit-plaatsvond. Hetzelfde gevoel dat ik ook altijd heb als ik Titty City check.

Anonymous said...

Z-trip is waar het om draait. Gast komt hard.

MonoBrow said...

Mash up koning toch? Ik kende hem niet....

Anonymous said...

check die deluxe-editie van scratch, waar hij op dvd 2 ff een masterclass dj'en weggeeft. grappig figuur ook, en voor het eerst in jaren in NL.

MonoBrow said...

Nog meer Shepard Adam CS actie: http://twitpic.com/itecd

Wannegek said...

Mofokker, Obey is een fucking productief baasje zeg! met vette shit. ik ga wel effe kijken donderdag.

Mike Clark said...

Yes yes but no wel een beetje.
Oude shep heeft natuurlijk niet zelf iets opgehangen bij CS.