Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

29 September, 2008

Corporate Hipster Communication


Rugged is een gratis blaadje van Carhartt dat via hun winkels verspreid wordt. Eigenlijk best ok. Ze hebben relevante artikelen en dat ding is zo te zien met zorg in elkaar gedraaid.

Tuurlijk, het enige doel van Carhartt is om geloofwaardig over te komen bij hun doelgroep. Bijvoorbeeld door een mag uit te geven met onderwerpen die hopelijk bij die mensen aansluiten.

Dus echt credible of authentiek zal het niet worden. Toch is Rugged een mooie poging (wie pleurt er anno 2k8 nu een groepsfoto van Devo op z'n cover?).

Maarrrrr dit is raarrrr: er staat een advertentie in van een concurrerend merk:



Debiel toch? Carhartt verkoopt zelf broeken, dus waarom potentiële klanten naar de competitie verwijzen?

Of ben ik niet scherp en is Edwin in handen van het moederbedrijf van Carhartt?

3 comments:

Ruijg & Gers said...

Carhartt Europe en Edwin Europe zijn van beide van dezelfde eigenaars...

Balvert Batje said...

Hatsaa!

Anonymous said...

yes. funny thread :))