Zike! MonoBrow is verhuisd.

Je wordt nu doorgezapt naar mijn nieuwe site. Zo niet, check
www.mymonobrow.nl
en update je bookmarks.

24 July, 2009

Saluutje



Ok guys. Na drie jaar dagelijkse updates is het mooi geweest. Ik sto

Eh... Oh nee.

Welkom nieuwe MonoBrowsers!

Gister hoorde ik van het 020 artikel (pag. 29) waarin nogal lovend over yours truly geschreven wordt. Iets met 'leukste' en 'Nederland' ofzo. Sweet! En een prima moment om je welkom te heten in de wondere wereld van:

----------------------------
MiniMail interviews met intelligente vragen
----------------------------
Crazy mixen voor connaisseurs
----------------------------
plekken op de lijst
----------------------------
Gratis van vrachtwagens gevallen merchandise
----------------------------
Mode! Mode! Mode!
----------------------------
Geeky dingetjes
----------------------------
Literatuur, met volzinnen enzo!
----------------------------

Dus. Leuk dat je erbij bent. Alleen is je timing nogal crappy. MONOBROW gaat namelijk een paar weken dicht. Voor het eerst in like, ever.

Vanaf 17 augustus weer back online. Dan ook snel een nieuwe look, m'n eerste video MiniMail en de usual virtuele fratsen.

Vermaak je tot die tijd anders met de 1400+ postings die je hier vindt of check m'n nieuwe column in Glamcult.

Nog beter ga je zelf ook op vakantie. Dan kunnen we daarna discussiëren over de beste jeux de boulles-faciliteiten op naaktcampings in de comments. Deal?


xoxo

10 comments:

Marjolein said...
This comment has been removed by a blog administrator.
MonoBrow said...

Marjolein! Waar ging je comment naartoe?

Anne O said...

Wat heerlijk. Allemaal. En ook dat je op vakantie gaat. Heb geprobeerd dat stukje over je in nl te vinden, maar moet het denk ik toch even in het echte blaadje proberen, want of de lettertjes zijn vet klein of mijn ogen kunnen dat niet. Ik ga wel voor een versie op papier!
Hoop dat het goed is daar. Ook met miss M. Tot daarna!
Liefs. AOK

MonoBrow said...

Dankjoewel!

Marjolein said...

Deze?

Vive la France!!

XOXO

Marjolein said...

@Anne, Het gaat heel lekker hier! Hopelijk heb jij t ook goed. Gezellig om elkaar weer eens te zien.

X!

Jeroen Smeets said...

paginatje 23 ;)

James Worthy said...

Geniet van je vakantie ouwe reus

Anne O said...

Ah thanks Jeroen. Pagina 29 heeft bijna aangifte tegen mij gedaan na mijn obsessieve aandacht te hebben gekregen.

En marjolijneke lijkt mij reuze gezellig! Misschien zie ik jullie wel in France. Ik ben nl. ook off!

X

matthieu said...

17 augustus.. sjeuzus! Heel mijn internet rondje is nu verstoord.. Door jouw vakantie.